Wyniki wyszukiwania dla zapytania: sportowy tłumik

Zostało wyszukane 394 rezultatów. Strona 4 z 5

Post

Data: Sob 21 Kwi, 2007 23:30

Ponieważ dział zrobił się bardziej luźny czas umieści tu mojego Sunnego

Auto: Nissan Sunny N13

Rok produkcji: 11.1987 (model 1988)

Silnik:

Oznaczenie silnika 1.3
Rozrząd OHC
Typ silnika E13S
Data produkcji od - do 02/87 - 12/88
Pojemność skokowa (cm3) 1270
Moc w kW (KM) przy obr/min 44 (60) przy 5600
Moment obrotowy w N-m przy obr/min 100 przy 3600
Rodzaj układu zasilania Gaźnikowy

Osiągi:

0 - 60 mph - 13,25 s

Vmax: 178 kmh

Licznikowo: http://www.wrzuta.pl/film.../sunny_200_km_h

Modyfikacje:

- zimniejsze świece
- zaslepiony egr
- tłumik sportowy Ulter 80 mm
- zawieszenie sportowe z Nissana B12 - 40 mm

Kilka fotek:

Początek:

Po przykrym wydarzeniu zmienil oblicze, po drodze doszedł tłumik ULTER i sportowe zawieszenie - 40 mm z Sunnego B12 Coupe

Potem kolejne przeróbki i sunny wygląda tak:

Oczywiście nie można całe życie jeździ na stalówkach, wiec Sunny zostal obuty w felgi 15" z oponami 185/55

Z dodatkowych modyfikacji doszło podświetlenie zegarow i konsoli na niebiesko

Zmiana na białe podświetlenie:

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania


Post

Data: Pon 07 Maj, 2007 20:46

Witam po przerwie.

Po tym jak wyprułem flaki z kata coraz bardziej daje o sobie znać tłumik końcowy. Gwiźdźe teraz jak stary polonez. Wczoraj jak zaczołem w niego stukać ręką na kanale to miałem wrażenie jakby cały wkład w środku latał. Co mi doradzicie, czy jakiś "sportowy" z allegro czy seria? Dodam że miły pomruk byłby wskazany.

pozdrawiam

Post

Data: Wto 29 Kwi, 2008 17:13

No w mojej 1,6 musiałem sobie założyć tak zwany tłumik sportowy żeby ją słyszeć bo jak się przesiadłem z dwu litrowego mondeo to się czułem tak jakoś nieswojo. Proponuję wymienić koledze elementy z zapłonu chociaż świece kable i filtry i już będzie różnica w dynamice. ja mam rocznik 96 czasami się sprawdzam z kolegami którzy mają roczniki 2006 - 2007 konkurencyjnych firm które czasami mają parę koni więcej i powiem że muszą się nieźle starać

Post

Data: Nie 08 Mar, 2009 09:38

Witam.Chciałbym wam przedstawić mojego Golfa Mk2

MODEL: Golf Mk2
SILNIK: 1.8 8V
WERSJA: GTI
MOC: 107KM
ROCZNIK: 90"
WYPOSAŻENIE:
- MFA (km,km/h,spalanie,tem.oleju,tem.powietrza)
- Wnętrze GTI
- Alu 15"
- Wspomaganie
- Centralny zamek
- Klapa otwierana z przycisku
- Radyjko Pioneer DEH-4000UB
- Elektryczne szyby

MODYFIKACJE:
- Klapa na pół gładko
- Lampy przód Clear
- Lampy tył przyciemnione
- Przyciemnione szyby
- Tłumik sportowy
- Daszek tył GTI
- Grill bez znaczka
- Dokładka GTI przód
- Sportowe zawieszenie KONI

PLANY:
Hmmm bardzo dużo pomysłów tylko brak kasy troche je hamujeee

Mój samochód zakupiłem w Sierpniu 2008 roku
Po samochodzik wybrałem się aż do Świdnicy z brayan_v :p
Podczas zakupu dokładnie przyglądłem się temu golfowi i po
sprawdzeniu stanu technicznego doszedłem do wniosku że on będzie
mój i tak się też stało
Wnętrze samochodu potrzebowało dopracowania i troche pracy ale
wszystko sie udało i teraz wygląda bardzo ładnie.

Samochód bardzo ładnie się już prezentował ale brakowało
mu paru rzeczy jak m.in dokładki GTI pod szeroki zderzak którą
założyłem jakiś czas po zakupie samochodu.
I nadal mu troche brakuje ale wszystko powoli zostanie dopracowane.

Odrazu po zakupie oddałem go do warsztatu mechanicznego na
generalny przegląd i wymiane części które się zużyły
W warsztacie pozostawiłem troche kasy
Wymienione m.in części to:
- Kompletny rozrząd
- Sprzęgło SACHS
- Wszystkie filtry ,płyny i olej
- Końcówki układu kierowniczego
- Kable do świec
- Kopułka zapłonu
- Nowe świece NGK
- Czujnik oleju
- Zestaw naprawczy ręcznego
- Nowa chodnica
- Rozrusznik
- itd...itd :]

A oto zdjęcie autka w dniu kupna:

Pierwszy spot VWŚląsk:

I tak oto staliśmy się posiadaczami nowych blach wraz z brayan_em

Kilka zdjęć z jesiennej sesyjii

Zdjęcia VW na Syberii hehe

Przymiarka alu 16" - podziękowania dla brayana

W Sobote zawitały elektryczne szybki z czarnego Mk3 od Burza Jr.

I tak powoli dochodzą następne częsci do modyfikacji, o których na bierząco bede pisał :]

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW
I zapraszam do komentarzy

Post

Data: Pią 06 Mar, 2009

CytatCytat:

szymano napisał...
Jak zrobic, by seryjny tłumik był ciut głosniejszy?

a w jakim celu? żeby lans był większy? jak chcesz mieć z chałasu pożytek to tuning się kłania, jednym z elementów jest wtedy sportowy wydech

Post

Data: 05-03-2008, 09:56

To ja następny
rocznik 91:byłem 3 właścicielem

moje pierwsze podłoże do "tuningu"
-przyciemnione tylnie szyby
-białe tylnie klosze
-nawet przez tydzien miałem sportowy wydech(jak mi sie tłumik oberwał )

a tu obie moje perełki

biały białemu nie rowny ale.....

Post

Data: 14-12-2007, 11:50

CytatCytat:

a ja cosik takiego zapodaje

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=283948813


Genialna maszyna tylko szkoda że jedynie styling ma zrobiony, a np. zawias widzę że seryjny... Za wiele ktoś tym nie porajduje mimo że są kubły. A i ciekawe co oznacza "Wydech sportowy", czy tylko ostatni tłumik jakiś sportowy czy cały układ, ciekawe jak to zrobili w mpi z euro 4?

Post

Data: Sro Cze 06, 2007 7:40 pm

***** jeździłeś na skuterze z tym tłumikiem że się mądrzysz?? Ja sam go zakładałem i skuter chodził zajebiście! Nie pisz farmazonów i wprowadzaj ludzi w błąd. Jak cię nie stać na sportowy tłumik to se jeździj dalej na seryjnym "po tuningu " tylko nie pisz głupot innym. Każdy by chciał zamontować tłumik, przykręcić kilka śrubek, wsiąść i od razu najlepiej żeby go na koło poderwało. Takie coś trzeba wyregulować, inaczej nie można sie spodziewać efektów!

Post

Data: Sro Mar 28, 2007 10:51 am

Mam takie pytanie jaki będzie pasował tłumik do mojego skutera???
Może od jakiegoś innego skutera.Bardzo chce do niego kupić sportowy tłumik tylko jaki będzie pasował a do tego jeszcze oczywiście inne rolki!!!
Proszę o pomoc \
Pozdrawiam

Może macie jakieś linki

Post

Data: 2008-06-30, 21:14

Witajcie, chciałem przedstawić moją IBIZĘ

Ibiza rocznik 2004/2005.
Silnik 1,4 16V moc 75 KM
Opcja Stylance:
- wspomaganie,
- ABS,
- elektryczne szyby przód + tył,
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
- komputer pokładowy,
- reflektory przeciwmgielne,
- reflektory z podwójnym systemem świetlnym (H7 + H3),
- dwie poduchy,
- klamki i lusterka w kolorze nadwozi,
- regulowana w dwóch płaszczyznach
kolumna kierownicy,
- regulowane na wysokość fotele
przednie,
- tylna kanapa dzielona.

Zmieniłem jak na razie nie za wiele:
- przyciemnione szyby,
- okleina pulpitu,
- chromowane ramki wylotów powietrza,
- gałka zmiany biegów,
- nakładki na pedały,
- radio SONY CDX-GT20 xplod i 4 głośniki magnata (w tym dwa wysokotonowe),
- alufelgi 15' 6,5J ET40 DOTZ IMOLA + dekielki z logo marki SEAT,
- nowe oponki Uniroyal RainSport2 195/50/15,
- listwy boczne w kolorze nadwozia,
- dokładki zderzaków w kolorze nadwozia,
- malowane zaciski i bębny,
- Xenon H7 4300K,
- postojówki - LED (xenon),
- oświetlenie tablicy rejestracyjnej w technologi LED rurkowych (kolor biały);
- oświetlenie wnętrza w technologii LED,
- dystanse 25mm tylna oś,
- zmiana wszystkich kratek zderzaka na plastry miodu - seria FR;
- gałka zmiany biegów - z wersji FR
- alusy 16' 6,5J 38ET od SKODY,
- środkowy grill ze znaczkiem w czerni.

W planach :
- tarcze zegarów ala FR,
- tłumik sportowy + pozbycie się katalizatora,
- lekkie obniżenie nadwozia tj. o około 20-30 mm;
- dystanse 6mm przednia oś,
- być może dolot ze stożkiem (dla brzmienia silnika);
- ala aluminiowe wykończenie wnętrza z serii sport seat

a oto mała sesja (wersja na rok 2008):

wersja na rok 2009

a to serducho

Jak wam się widzi moja gwiazda ?

Post

Data: 2008-06-24, 19:26

Witam
Jeśli chodzi o felgi to dla mnie miodzio wyglądają na aucie, dobrze że pomalowałeś bębny i zaciski bo wyglądało by tragicznie. Jeśli chodzi o lotkę to moim zdaniem strzał w 10. Przyciemnić szybki?? Też dobry pomysł. Brewki?? Moim zdaniem lepiej przedłużyć maskę. Grill bez znaczka też dobry pomysł. Tak jak napisał kolega Tomx, przydałby się tłumik sportowy lub końcówka. Jeśli chodzi o wyposażenie masz takie samo jak ja.

Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

Post

Data: Wto 25 Lis 2008, 19:01

wtam chcąc wymienic koncowy tłumik na sportowy to przy montazu trzeba go pozniej spawać?wymienial ktos moze?bo na allegro sa z dwoma lub jednym zamocowaniem i nie jestem pewien ktory by pasawal ten z jednym czy z dwoma http://moto.allegro.pl/item484563315_tlumik_sportowy_km_malon_dp_76_opaska_gratis.html

Post

Data: Pią 1:06, 06 Kwi 2007

Jak w temacie sprzedam ,Tłumik koncowy przelowtowy MBM 130zl ,Tube aktywna Blow Adrenaline 350W 180zl na gwrancji 1 rok,Sportowy zderzak do asty 1 nowy (pasuje tez do innych autek)150zl,Nokie 3650 180zł.zainteresowanch prosze o kontakt na gg 3232904 pozdro:)!!!!!!

Post

Data: Wto 18 Kwi, 2006 14:11

ja mam w k10 1.2 tłumik pseudo sportowy i usunięty katalizator i nie ma problemu nie jest głośno, jest przyjemnie nawet jadąc gdzieś dalej a efekty dzwiękowe za autkiem bardzo przyjemne.
z tych tłumiczków bierz ulterka są solidniejsze od KM.
albo dorób sobie u tego rzemieślnika ja w ten sposób ma dorabiany środkowy tłumik przelotowy w miejsce kata.

Post

Data: 2006-02-21 10:58:59

A ja mam fabryczny wydech. Chodzi rzeczywiscie cicho. Chce wymienic na sportowy tłumik, ale niestety raczkuje w tej dziedzinie. Nie wiecie ile wyniesie mnie taki tłumik? I co trzeba będzie potem jeszcze zmieniać? Kolesie mi mówili że razem z kolektorami i filtrem sportowym. Wiec pytam was doświadczonych.
Co trzeba po kolei, gdzie i ile to czepnie pokiesy?

Post

Data: Sro 26 Lis 2008, 16:45

O tez wlasnie o to mi chodzilo tylko zle to nazwalem nom zauwazylem ze taki poskrecany jest tylko problem bo przy spawaniu np gdybym odlaczyl klemy od akumulatora to czy by nic sie nie stalo z komputerem?widzialem pare razy bravo z podobnymi tłumikami i fajnie to byglada i brzmi

Post

Data: 2009-02-03 01:59:10

jeżeli chodzi całkowitą wymianę filtra (na sportowy) to na bank trza synchro zrobić, natomiast samo mycie nie powinno mieć wpływu.
edit:
na pewno ma to wpływ na osiągi i zużycie -to co ma wybuchać w cylindrach wybucha w kolektorach albo i w tłumiku nawet. raz jak mi DF walnął z tłumika to poleciał kilogram rdzy a tłumik końcowy rozpruł się na szwie przez całą długość ale był wtedy hałas

Post

Data: 2007-12-26, 00:55

Powiem tak, ja mam sportowy i dźwięk na wolnych obrotach bardzo przypadł mi do gustu. Na wysokich też niczego sobie. Jednak wyklinałem ten tłumik po kilku godzinach jazdy non stop. Autentycznie bolała mnie od niego głowa Na przyszły sezon etka dostaje oryginał i wszystkim innym też to doradzam.

Post

Data: 2009-03-23 20:21:41

nie wiem jak wy lataliście tymi motorynkami czy czym innym o czym mowa ale ja jak w skuterku ściągnąłem tłumik lekko dałem gaz zgasiłem założyłem tłumik i po 1/2 km mi uszczelkę z pod głowicy wydmuchało a było wszystko z głowicą ori jedyne co to wariator lżejszy był i komin sportowy i może to tak podkręciło moment że mi wydmuchało

Post

Data: 22 Czerwiec 2008, 22:42

Witam chciałbym zamontować sportowy wydech do mojej gpz-ty ale zastanawiam się skąd wziąźć rurę która łączy cylindry z tłumikiem w kształcie 2w1, sama puszka tłumiąca to nie problem, ale właśnie nie wiem skąd wyczasnąć rurę 2w1?
A co do samych tłumików basowych to co byście polecili?

Proszę o pomoc.

Post

Data: 22 Lis 2008 | 20:17

dzisiaj zamontowałem sportowy tłumik (duplex z pojedynczą okrągłą końcówką 8mc) . Fotka i dźwięk w najbliższym czasie (jutro )

Mruczy tak jak chciałem- bardzo ładnie i nie jest wnerwiający.

Post

Data: 2004-06-07 12:44

nie chcę wstawiać turbiny... tylko zrobić przelotowy wydech (od początku do końca)
mam już katalizator sportowy, tłumik końcowy się robi, tłumik środkowy idzie out, ze złączką elastyczną też nie ma kłopotu właściwie - pozostaje tylko kwestia tych kolanek
Greyg .. może masz jakiś schemat, albo pomysł jak je przerobić żeby nie stracić mocy

Post

Data: 2005-02-06 18:19

Cynki pomiar tak ale napięcia !! U mnie wyrzuca mi nadal 16 i 17 błąd EGR i Lambda ale mam nową lambde i zastanawiam się co się dzieje może to wina zmienionego wydechu i nie dogrzania lambdy, bo u mnie jest zmieniony wydech na bardzo przelotowy strumienica i tłumik ostatni sportowy żadnych katalizatorów i środkowych tłumików! ? Co o tym sądzicie Pozdrawiam Martini

Post

Data: Wto 05 Maj, 2009

ja miałem kupiony jakiś tłumnik zwykły nie wiem jakiej firmy nie sportowy
no seryjny co miałem to był spawany i potem się zatkał i nic już z niego nie było
ten tłumnik co mam to jakiś kwadratowy wogóle nie podchodzi dobrze do mojego skutera
(brat) mi kupił takiego ciu***ego tłumika

Nie przeklinaj na forum ! Nie TłuMnik tylko tłumik !
M_LoT

Post

Data: 2007-09-05, 21:20

A ja nadal szukam i szukam nowego właściciela dla mojego Tygryska.
Cena spadła do 13 tyś zł bez CAR-AUDIO i około 15 tyś zł z CAR-AUDIO

LINK DO OGłOSZENIA

LINK DO ZDJęć

Krótki opis :

- SILNIK -
- 1.4 16V 90km
- istalacja LPG
- przejechane 146 tyś
- stan bardzo dobry
- wymieniony filtr na stożek
- usunięty katalizator

- WYPOSAżENIE -
- wspomaganie kierownicy
- centralny na pilota + alarm + immobilizer
- elektryczne szyby
- 2 x airbag

- NA ZEWNąTRZ -
( wartość ok 7 tyś zł )
- nowy lakier lancia gold
- sportowy przedni zderzak
- sportowe progi
- nowy tłumik "mugen" style
- przyciemnione szyby
- aluminiowe spryskiwacze + antenka
- felgi aluminiowe 16' na oponach 195/45/16
- klamki z astry bez zamków
- lampy lexus angels eyes przód
- lampy lexus tył
- migacze boczne clear
- brak tylnej wyciaraczki
- usunięte wszystkie emblematy

- śRODEK -
- dodatki stylingowe
- dywaniki alu
- gałka + ręczny
- nakładki na pedały
- zegary kolor alu
+ dodatkowe podświetlenie UV
- dodatkowe oświetlenie UV na nogi

- CAR AUDIO -
( wartość ok 2500 zł )
- radio JVC model KD-DV5302 ( dvd \ divx \ mp3 \ wma )
- 4 x głośniki pioneer
- 2 x tweetery magnat + 2 x oryginalne
- wzmacniacz blaupunkt
- tuba magnat ( 95db )
- kondensator + okablowanie
- wyciszone drzwi matami bitumicznymi

- DODATKI -
- opony zimowe na stalówkach 14' stan bardzo dobry
- oryginalny zderzak przedni na zime
- oryginalne progi ( kolor pomarańczowy )
- oryginalne lampy tył
- katalizator ( obecnie usunięty )
- oryginalna obudowa filtra powietrza ( obecnie stożek )

- TECHNICZNIE -
- wymieniona chłodnica ( stara gratis - żeby ktoś nie myślał że miałem dzwona na czołowe )
- wymieniona przednia szyba
- nowa pompa wody
- wymienione hamulce przód i tył
- wymienione zawieszenie
- olej wymieniany regularnie

- SPALANIE -
dzięki instalacji LPG koszt przejechania 100km wynosi jakieś 18-22 zł, w zależności od charakteru jazdy. Na trasie spala nawet 7 litrów. Wlew nie jest widoczny gdyż jest schowany pod klapką w zderzaku. Butla w kole zapasowym.

:rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: AUTKO SPRZEDANE - MOżNA WYRZUCIć TEMATA DO KOSZA :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

Post

Data: 13 Paź 2008 | 19:38

Kolejne fotki Mojej Madzi.
Wstawiłem tłumik sportowy dedykowany. Jest super i wydaje delikatny basik taki jak chciałem. Do tego pomalowana blenda pod kolor samochodu

Podziwiajcie

Post

Data: Sob 20 Wrz, 2008

WKing ale nie widzisz co on napisał że kupił oryginalny tłumik, a nie jakiś sportowy i żadnego stożka nie musi dawać, owszem jak chce może ale to nie jest konieczne.

HaKaShI zobacz czy ten wydech co kupiłeś nie ma zwężki jeśli ma to wywal ją ;) No i regulacja chyba też by się przydała przy zmianie wydechu ;)

Post

Data: 22 Kwiecień 09, 21:39

Po co ma kupować wpierw cylek., skoro to 2t? Sportowy cylinder dużo nie da na oryginalnym tłumiku, podstawą tuningu w 2t jest zawsze tłumik, a dopiero potem cylinder.
Tecnigas Next R jest dobry, albo jakiś wydech Hebo, osobiście polecam (bo mam w jednym skuterku ) Metrakit Hand Made.

Post

Data: 2005-03-31 08:55

Ja zmieniałem kata... co prawda nie jeździłem bez zupełnie, tylko mam wstawiony katalizatorm metalowy "sportowy".
Nie będę tłumaczył jak to wygląda, powiem, że można kupić za około 350 pln na allegro w dowolnym rozmiarze.
Przy tłumiku przelotowym i kacie sportowym.... niestety tylko subiektywnie, ale troszkę minimalnie lepiej jeździł.Osiągi na 1/4 mili w sumie musiałbym sprawdzić czy była różnica przed i po.
Na dzień dzisiejszy zatkałem tłumik końcowy bo Nanie głowa pękała.

Post

Data: 2005-04-01 12:40

W turbinie strumienica nic nie daje ale jak masz z darmo to zakładaj.
Najlepiej to wywal kata, załóż tłumik środkowy sportowy, i końcowy komorowy z ładną końcówką, powinno być gites. Choć u mnie po wywaleniu kata osiągi podskoczyły tylko zrobiło się dużo głośniej.

Post

Data: 2007-12-27, 21:56

A mój pierwszy motorower to jawka 50cm3 z 1977 roku (po tacie). Tuning: Odblokowany wydech, zeszlifowany kruciec, idealnie wyregulowany gaźnik. V-max 65km/h. Piękna machina, którą posiadam do dziś. Posiadam również mini ścigacza. Tuning: tłumik od motorynki, sportowy filtr paliwa. Dziś montowałem gaźnik CA14.

Post

Data: 2008-02-19 21:55

Skoro ma być 60 mm to sie nie dziwie że odczuwam gorsze przyspieszenie mając zamontowaną rure o średnicy 50mm Hmmm myśle nad tym by w takim wypadku wymontować tłumik srodkowy i zamontować w tym miejscy rure o średnicy 60mm. Jakoś ją tam zawinąć ,dopasować i przyspawać . Zapomniałem dodać ,że wymieniłem też tłumik końcowy na sportowy ,który ma dolot o średnicy 55 mm. Prosze o wasze zdanie co o tym sadzicie. Dzięki z góry

Post

Data: 2006-06-30, 02:30

Ja odkręciłem tłumik końcowy, wysypałem to co się trzęsło w środku i pomalowałem go czarną farbą (żeby nie było widać puszki jak wisi pod autem) a wcześniej ocynkiem w sprayu. Dokręciłem porządnie taką błyszczącą końcówkę. Chciałem ją przyspawać ale jest trochę za krótka i zrobiona z cienkiej blachy. Na razie tłumika nie będę wymieniać, bo mam "prawie jak sportowy"

Post

Data: 2009-01-19, 15:56

Ja to w sumie nie wiem dla kogo to zrobiłam czy dla Alana czy dla Cytryny a może dla swojego potem wkurzania się na hałas w aucie, ale zakupiłam tłumik sportowy
Będzie buuuu ale prezent na Walentynki z głowy

Post

Data: Wto 28 Kwi, 2009

Na ile byście wycenili Cpi Oliver City 05'
Przebieg: 1700km

+ tłumik sportowy tecnigas next-r chrom, wario Mallosiego, dzwon sprzęgło Naraku, nowa dysza , rolki, sprężyna centralna i chromowe manetki.

Skuter stan bardzo dobry, bez wypadkowy.

Post

Data: 2007-05-14, 23:10

ja mam tłumik firmy ulter dzisiaj sciągnełem go ze swojego tygrysa.... spisuje sie swietnie miedzy 2500 a 4500 obr/min ładnie basowo gra tyle tylko ze z koncówkami zawinietymi do góry co mi sie srednio podobało ... wymieniłem narazie na seryjny tłumik...(sportowy meczacy strasznie jest na trasie)...polecam nie jest drogi a łądnie gra...
pozdrawiam
:hyhy:

Post

Data: 2005-07-28 07:48

Ja w swoim 2.2GT wymieniłem tłumik środkowy na strumienicę Weglarskiego. Zauważyłem niewielką zmianę na plus (jakby ciut więcej mocy na niższych obrotach). Ale do pełni szczęścia musiałbym jeszcze wymienić tłumik i katalizator na sportowy.

Post

Data: 18 Kwiecień 09, 23:36

Ja posiadam odblokowany motowell kid 2
nowy tłumik sportowy
nowy moduł zapłonowy
nowe rolki wariatora
słabsza sprężyna sprzęgła

jest super

Post

Data: Sro 05 Lis, 2008

Sprzedam !!!! silnik lekko uszkodzony 700zł ;pdo malej negocjacji lub zamawiajcie czesci do niego;p . Sprzedam tłumik nie sportowy ale przerabiany suuuper dzwiek szerszy przelot lepsza koncowka.Filtr powietrza seryjny. Zbiornik oleju. gg.5173405

Post

Data: 4 Styczeń 09, 16:23

Zalezy co chcesz wsadzić jak cylinder 75 cm3 to wymień wał korbowy bo seryjny pęknie wsadz wzmocniony.Wydaje mi sie że czesci tuningowe nie dadzą takich ewektów bez cylindra.aczkolwiek po włozeniu cylindra dotarciu go dobrze przez jakieś 1500 km wsadzasz tłumik sportowy sprzęgiełko wariator i pasek i bez problemu powinieneś łapać prędkości tak że niektóre aeroxy będa miały problem :):) pozdro :)

Post

Data: 29 Paź 2008 | 17:31

Ja miałem kiedyś mugena 2x90mm firmy KM:
http://allegro.pl/item462343046_tlumik_sportowy_km_malon_biturbo_90z_opaska_grati.html

Tłumik dawał fajny dźwięk na zewnątrz, ale w środku była masarka. Nie można było z nikim pogadać, a po każdej podróży pękała głowa.

Teraz mam zwykły sportowy tłumik, który jest znacznie cichszy od poprzedniego, ale nadal za głośny

Post

Data: Pon 20:13, 09 Kwi 2007

Od razu mówie ten tekst skopiowałem z innego forum.A więc tak:

Jeżeli nasz sprzęt przeznaczamy do rajdowania, powinniśmy w nim przeprowadzić kilka modyfikacji. Przede wszystkim powinniśmy stuningować silnik oraz zwiększyć sztywność ramy. Zacznę od tego pierwszego. Standardowy silnik motorynki ma 1,7 km, a po niewielkich zmianach możemy zwiększyć jego moc o ok. 30%.

Pierwszym zabiegiem powinno być zmienienie tłumika na sportowy. Sportowy ukł. wydechowy w żaden sposób nie obciąża dodatkowo silnika - wręcz odwrotnie - minimalizuje opory wydechu i pozwala lepiej opróżniać cylinder ze spalin, co za tym idzie poprawia napełnianie go świeżą mieszanką. Najprostszym sposobem na sprawdzenie ile mocy przybędzie po założeniu takiego tłumika, jest wymontowanie całego układu wydechowego. Przyrost ten będzie porównywalny z przyrostem po zamontowaniu specjalnie skonstruowanego tłumika (ok.15-20%). Nie przejmujmy się poziomem głosu wydawanego przez moplik bez wydechu - sportwy układ jest tylko trochę głośniejszy od standardu, a brzmienie o wiele lepsze. Taki element możemy wykonać sami w domu lub zamówić u jakiegoś blacharza. "Sportowy" tłumik powinien być przelotowy, to znaczy nie mieć żadnych przedziałek i komór. Spaliny powinny przechodzić przez niego tak jak przez rurkę. Wokół kanału przepływowego musi znajdować się materiał tłumiący głos. Świetnie nadaje się do tego wata szklana, która jest odporna na wysoką temperaturę i dobrze pochłania dźwięk. Nie zapomnijcie o oczyszczeniu kolanka z nagaru. Mój tłumik wykonałem sam, opierając się na puszce po farbie.

Kolejnym zabiegiem tuningowym może być splanowanie głowicy. Polega ono na zeszlifowaniu głowicy od dołu o ok. 2-3mm, w wyniku czego zwiększa się stopień sprężania. W romecie nie ma się o co martwić - spalanie stukowe z pewnością nie nastąpi - ale trzeba uważać żeby za dużo nie splanować bo tłok uderzy o głowicę, a to maże być bardzo niemiłe w skutkach. Po takim zabiegu silnik jest bardziej wysilony, i nieco skraca się jego żywotność. Mimo to polecam.

Co o tym myślicie?
Prosze o komentarze

Post

Data: Czw 30 Gru, 2004 23:04

Witam.Niestety sprawa z tłumikiem juz nieaktualna.Bylem wymienic na zwykly i przy demontażu okazało sie ze to nie tłumik sportowy,tylko jakis "pajac" powybijal przegrody w puszce aby miec ladny basowy podzwiek.Ehhh czego to juz ludzie nie wymysla..:( Pozdrawiam

Post

Data: Wto 19 Lip, 2005 14:44

CytatCytat:

witam.
mam jedno pytanko
czy po zamienieniu tłumika fabrycznego na uniwersalnego "ulter"-ka jest możliwość, że samochód straci na mocy??

Owszem jest taka możliwość. Tłumik powinien być odpowiednio dobierany do danego układu wydechowego. Jeśli kupi się tzw. "uniwersalny" to można to okupić utratą mocy i zwiększeniem zużycia paliwa.

pzd

Post

Data: 14 Mar 2009 | 19:21

dziś sobie podłączyłem stożek..oczekiwałem na coś innego ale i tak mi się podoba czuje się dopiero że to jest stożek po 3500 obrotów i ładnie buczy przy raptownym gazie dla lepszego efekty chyba będę musiał tłumik sportowy dać
a pytanie mam: Czy czujnik temp. ten z obudowy filtra może być podłączony ze przepływomierzem? bo nie miałem gdzie go podłączyć wtyczka mi nie starczała musiałem za przepływomierzem wywiercić dziure na czujnik

Post

Data: Nie 16 Kwi, 2006 11:23

Witam

Mam w planach niedługo zmienić tłumik w Micrze K11 '99 , ale nie na oryginalny tylko na taki , który zapewni basowy pomruk sillnika Czy warto kupować tłumik na allegro (planuje wydac tak ok 300 PLN) i czy do Micry ciężko taki tłumik dostać ? Wszędzie jest napisane,że pasuje do BMW , VW Audi ale o Nissanach ani słowa
A może ktoś z Was ma juz taki tłumik ?? Czekam na wszystkie opinie i sugestie

Post

Data: Pon 18:50, 15 Sty 2007

CytatCytat:

chętnie sprzedan Ci mój sportowy tłumik, będziesz mógł posłuchać całkiem nowy dzwięk mz...odam Ci go za 60zł, bo orginalny sprzedaje razem z mz....

Mogę od ciebie kupic ten Tłumik, ale ty płacisz za przesyłke

Post

Data: Pią Lut 06, 2009 8:16 pm

witam wszystkich nazywam się Tomek i kupiłem silnik 80ccm z tuningiem na 130 (olympia).
Dolot do gaźnika mam malossiego ale brakuje mi gaźnika...
wydaje mi się że do takiej pojemności powinien być +/- 30mm
Proszę o poradę.
pozdro dla wszystkich vespiarzy

zapomniałem - tłumik mam sportowy

Post

Data: Czw Kwi 17, 2008 17:24

CytatCytat:

spalanie od kilku ładnych dni wychodzi mi 19l w mieście

CytatCytat:

jedyne co udało mi się zrobić to
zawsze jakiś postęp jak jesteś wprawiony to robisz takie cóś w 20 min

Swoja droga wymieniłem dziś tłumik na sportowy A.T.U i wywaliłem katalizator , głośno wcale nie chodzi mocy jeszcze też nie sprawdziłem nie miałem okazji a ze spalanie to wyjdzie też z czasem:]

Post

Data: 17 Kwiecień 09, 22:43

Mam problem!
Mam keeway hurricane miałem standardowy tłumik wszystko łądnie puki sie nie wypalił.
Zmieniłem na sportowy te łądnie było jechał smiało 70 km/h.
Oddałęm do wujka do naprawy zeby przymocował mocniej tłumik.
Ale przy okazji cos poszło przy iglicy z przodu przy swiatłach.
I zmieniał jakies kabelki i teraz idzie 60 km/h i sie blokuje.
Mam jeszcze jakis luzny kabelek przy gasniku.
Wiecie co jest??

Post

Data: 2007-12-29, 11:25

Warto, nie musisz się pakować w jakiegoś racinga, ale jak weźmiesz coś typu mallossi sport, albo coś z poliniego (klasy sport) to osiągi polepszy, a spalanie strasznie nie wzrośnie... BTW. Zmieniłeś już tłumik sadr na sportowy??

Post

Data: 2009-04-30, 22:43

Dzięki za odpowiedź, jeśli mój mechanik niczego nie wymyśli pojadę do jakiś tłumikowców i popytam czy nie da rady czegoś dobrać;) Dodatkowe uchwyty postaram się też zastosować.
Pozdrawiam

Edit: znalazłem cos takiego co o tym myslicie?tłumik Scenic sportowy

Post

Data: 26 Paź 2008 | 23:03

Od dwóch lat mam sportowy tłumik, który już zaczął mnie denerwować, bo jest bardzo głośny. Możecie mnie nakierować na firmę, która zrobi tłumik o fabrycznych parametrach do mojej MX-3 ? Chcę żeby było teraz cicho, a dla ładnego wyglądu można założyć jakąś końcówkę. Oczywiście niech to będzie w miarę dobrej jakości za rozsądną cenę
Z góry dzięki za pomoc

Post

Data: Wto Cze 17, 2008 2:46 pm

Witam wszystkich czy moze mialby ktos na "zbyciu" tłumik sportowy/tuningowy do vespy pk oczywiscie może być używany w jakiejs w miare rozsądnej cenie? (może być odarty zardzewiały itp. byle by działał)
Zależało by mi na szybkiej odpowiedzi
pozdrawiam Jonasz

Post

Data: 2008-09-25, 09:45

Przejrzałem szukajkę i nie znalazłem info o jakiś montażach sportowych wydechów w Scenic 1. Czy ma ktoś zamontowane jakiś wydech. Pytałem w firmie Ulter ale cena mnie zabiła... 670zł Nie mówię że nie kupię ale może ktoś zakładał coś tańszego i jakościowo podobnego do Ultera. W kazdym aucie od CC poprzez różne fiaty, hyunadie, vw miałem zawsze Ultera i byłem zadowolony ale nigdy nie kosztował prawie 700
Czekam na jakieś info...

Post

Data: 2007-09-24, 13:43

autko naprawione okazało się ze zapchany był katalizator i coś tam jeszcze generalnie układ wydech. zasyfiony teraz chodzi ze az miło,co prawda tłumik sie przeistoczył w sportowy ale mi to pasuje ten basik hmmm

Post

Data: Sob 13:09, 17 Lut 2007

Jestem posiadaczem Renault clio sport od września zeszłego roku.
Silnik to 2.0 16V 170KM.
Dokonane modyfikacje:
Narazie nic szczególnego; sportowy tłumik,stożek, inne felgi niż seryjnie
Plany na przyszłość:
obniżenie samochodu, być może wsadzenie turbo.

Post

Data: 2009-03-18 09:52

witajcie.
mam pytanie czy bedzie bardzo głosno jezeli załoze zamiast tłumika koncowego strumienice?? tzn mam zamiar zrobic 2 po obu stronach auta i na nie załozyc te ozdobne koncówki dodam ze nie mam kata a w jego miejscu jest strumienica i nie mam tłumika srodkowego koncowy tłumik mam "sportowy" ale jest cisza oczywiscie nie zalezy mi na ryku z wydechu ale mam zamiar zrobic podwujny wydech i taki pomysł mi wpadł do głowy

Post

Data: Pon Mar 19, 2007 11:04

Komfort jest w miarę przyzwoity.Nietrzęsie jak w Turbo czy 4S ,nawet na 18 calowych felgach z profilem 30.Jest trochę głośno ale to tylko przez "sportowy" tłumik.(właśnie zakładam przycisk sterujący ustawianiem głośno/cicho).
Jedynym mnakamentem jest wodzenie w koleinach
Generalnie spokojnie da się jechać w dalszą trasę.
Wydaje mi się ,że komfort jest lepszy niż w 964 a nawet 993.

Post

Data: Nie Lut 22, 2009 21:57

ja do swojej astry zamontowałem dedykowany tłumik końcowy jest taki sam jak fabryczny ale sportowy wygląd i pomruk psy sie nie bo firma która je robi jest legalna wiec bez lipy firma tłumika ulter sport zmieniłem sam w ciągu 5 minut.

look86 na forum nie ma tylko osób dorosłych i w związku z tym zwróć uwagę na słownictwo / DAROMV6

Post

Data: Nie Lis 30, 2008 00:10

ok Panowie wiec mam pytanie czy po założeniu sportowego kata z Janspeeda sonda nie oszaleje i moje drugie pytnanie rozumiem że zakładamy zimny dolot kolektor 4-2-1 sportowy kat i na koncu tłumik Janspeeda a co miedzy kat i tłumik zwyczajna rurka?? jeśli to pytanie jest głupie to z gory sorry

Post

Data: 2007-01-25, 03:28

Ja mam podobny problem.Kupiłem MZ 251 w której zębatka 21 zębów, cylinder od 250,tłumik kombinowany(chyba od tropika zespawany na stałe z kolankiem),kupiłem teraz ten "sportowy"i kolanko do 251,bo wcześniej nie zauważyłem że to cylinder od 250.Teraz mam dylemat czy próbować docierać silnik na tym kolanku(w silniku wszystko wymienione,łącznie z ze szllifem,regeneracją i łożyskami)czy kupić kolanko od 250

Post

Data: 10-02-2009, 12:43

zielas87 - właśnie i co ? Tutaj masz namiary na firmę , o której pisałem . U nich na miejscu bez problemu - około 250 zł - tłumik sportowy z montażem . U ich dystrybutorów może być kłopot , ale powiedzieli mi , że mogą wysłać do tego u którego byś chciał to robić . Poczytaj sobie na ich stronie w zakładce " Technika" , a w zakładce "Sprzedaż" znajdziesz najbliższy warsztat . Pozdrawiam

Post

Data: Pon Mar 23, 2009 12:09

SZukam właściciela tego pojazdu. Kierowca wraz z pasażerami zbiegli z miejsca wypadku. Wszyscy BYLI POD WPŁYWEM ALKOHOLU!!! Seat Ibiza miał charakterystyczny znak chiński na masce, sportowy tłumik, kolor auta fioletowy oraz przyciemnione szyby.

Post

Data: Pon Sty 28, 2008 17:35

Witam Wszystkich zamierzam kupić jakiś sportowy tłumiczek do mojego roverka. Jets to sedan i za specjalnie nie widziałem takiego ze sportowym wydechem jesli chodzi o fotki tez ciężko coś znaleść. Macie jakies pomysły jaki by fajnie pasowal? najlepiej jeśli ktoś by miał jakieś fotki (naprawde jescze nie widziałem sedana ze sportowym wydechem i nie mam żadnej wizji jaki by do niego pasował)

Post

Data: 2009-05-08, 17:43

witam jestem ciekawy na jakie "przeróbki" natrafiliście po zakupie moto:D ja w swojej mz dzisiaj chciałem sprawdzić filtr powietrza czy nie brudny jest czasem itp a okazało się, że mam stożkowy filtr założony o tym, że poprzedni właściciel zmienił też tłumik na sportowy nie wspomnę nie wiem co zrobić z tym fantem tzn. na pewno zmienię tłumik na oryginalny a co zrobić z filtrem zmienić tez na oryginał?

Post

Data: Pon Gru 08, 2008 1:29 pm

Mi oryginalny tłumik przeżarł się rdzą. Kupiłem sportowy OMP, który jest przed takimi rzeczami zabezpieczony, odpowiednio malowany. No i piękny głos. Ale taki kosztuje ok 1200 pln jeśli chciałbyś nowy. Warto jednak nawet tańszy tłumik zabezpieczyć jakąś farbą antykorozyjną.

Post

Data: 17-01-2008 :: 12:57

Witam zrobiła mi sie dziura w końcowym tłumiku dokładnie w baczku, chce w jego miejsce zamontować jakiś sportowy w cenie okolo 250 zł jakaś 2 rurka jaki radzicie zeby pasował na 100% do mojej skodzinki 1.3 68KM hatchback 1997

Dla przykładu pojazuje coś takiego z góry dzieki za pomoc

http://moto.allegro.pl/item294933271_ladny_tlumik_podwojny_wm_sport_nierdzewka_2x76mm.html

Post

Data: 11-10-2007 :: 20:09

Mój znajomy kupił sobie sportowy tłumik do malucha ale nie dawał więć rozciął górę tłumika boshem i wlał do tłumika beznynę. ZAkrył jakąś dyktą i po pewnym czasie benzynka się zapaliła i miał jeden potężny szczał ognia z tłumika i tłumik poszedł na złom

Post

Data: Nie Kwi 12, 2009 19:55

Witam, mam sportowy wydech (tłumik koncowy )w samochodzie, jest ona przelotowa. Mam pytanie bo aktualnie mam uszkodzony tłumik srodkowy i tam mi wypuszcza spaliny, jezeli to zostanie zrobione czy auto bedzie chodzic głośno ?

Prosze o wyrozumiałosc jestem amatorem motoryzacji

Post

Data: 25-08-2007 :: 17:55

Hej witaj no ładnie to wygląda nie powiem myślałem nad tym z bratem i chyba się zdecyduje.A tłumik końcowy sportowy kupiłem w MICHAEL w ŻORACH UL.RYBNICKA oraginał skoda ale sportowy + wrzuciłem strumiennice i wyciełem katalizator Efekt bardzo ładny delikatny basik i szybciej się zbiera samochodzik dzieki strumiennicy mały plusik Koszt tej zabawy tłumik 430zł strumiennica 350zł ale warto

Post

Data: 2008-12-02, 00:20

Witam. Mama do sprzedania tłumik końcowy dedykowany do Matiza firmy ulter sport. Tłumik był używany 3 miesiące. Jest w stanie idealnym. Przychodzi pod oryginalne uchwyty montażowe.
Cena 220zł GG 646466 kom 506-209-108

Post

Data: 23-08-2006 :: 15:37

a co powiesz na to ze silnik ten ma:
kwasoodporny sportowy wydech
Cały osprzet w tym jakis alternator od innego samochodu, ponoci łąduje lepiej
Blok silnika jest pomalowany proszkowo.
Wałek od feli od favo nie pamietam
Splanowana głowica
Wypolerowane kanły dolotowe
Sportowy tłumik
Remont był robiony 10 tys km temu

nadal uwazasz ze nei warto?

a i jeszcze jakis gaźnik za który niby dał 200zł

Post

Data: Nie Sty 25, 2009 1:29 am

Na aukcjach znajdziesz oryginalne lotki na tylną klapę, były one montowane bodajże w wersjach QV i w ostatnich Junior'ach. Co do tłumiku to trudno mi mówić o dieslu, ja sądzę np. że moja 1.6 TS ma bardzo rasowe brzmienie. Na pewno jak poszukasz to znajdziesz jakiś "sportowy" tłumik do diesla, ale czy jest sens.

Post

Data: Nie Lis 30, 2008 16:21

CytatCytat:

mam pytanie czy po założeniu sportowego kata z Janspeeda sonda nie oszaleje i moje drugie pytnanie rozumiem że zakładamy zimny dolot kolektor 4-2-1 sportowy kat i na koncu tłumik Janspeeda a co miedzy kat i tłumik zwyczajna rurka??


wiec seryjna srednica 2,5 cala wystarczy, nawet jak bedziesz miec te 180KM

Post

Data: 07-01-2008 :: 09:41

Z tego co czytam i dowiaduję się w tym temacie, to wymiana/usunięcie jednego elementu niewiele daje. Wygląda na to, że trzeba by zmodyfikować dolot (stożek, kształt rur), i wylot (strumienica zamiast katalizatora, sportowy tłumik) i inne takie rzeczy, ale zrobić to z głową - poczytać, wyliczyć i dopiero brać się do pracy. Wtedy podobno są realne (mierzone) efekty.

Post

Data: Nie Gru 21, 2008 16:37

gdzies jakis czas temu widzialem na forum linka do strony angielskiego sklepu gdzie można było dosać cały zestam Jansppeda...kolektor,sportowy kat,tłumik i ta intermediate pipe(chyba tak to sie nazywało ) całość kosztowała coś koło chyba 1 000 funtów...jesli ktos ma linka do tego sklepu to niech pusci na forum...z gory dzieki

Post

Data: Sob Lis 08, 2008 23:25

Wg. mnie albo sportowy przelotowy tłumik albo sportowy KAT.
Żadnych strumienic!

A najlepiej zrobić całostalowy wydech - mieć piękny sound, look i spokój na dłuugie lata..

PS. niedawno było o tym t u t a j..

Post

Data: 2009-05-09, 18:33

Miniek20, a tłumik wymieniałeś sam czy w jakimś warsztacie? Ps. jakiego producenta tłumik założyłeś? Wymiana tłumika końcowego na tzw. "sportowy", o ile nie jest to tłumik przelotowy, nie powinna tworzyć takich problemów... w 3 swoich samochodach zakładałem takie tłumiki (tyle, że zawsze dedykowane) i nigdy nie miałem problemów z koniecznością regulacji instalacji lpg czy jakichkolwiek problemów na benzynie. Na moje oko coś jest nie tak z samym tłumikiem końcowym...

Post

Data: 08-06-2008, 13:25

Ale wracając do tematu! No i tak zaczałem szukac lancerka CBO.
Pewnego pieknego słoneczniego dnia razem z Pawela Rafq i Glazurem udalismy sie na wycieczke by ogladnac pieknego (na zdjęciach) lancera do Radomia.Co zastalismy juz bylo pisane temacie OCEŃCIE TEGO MISKA. Zapowiadało sie na kompletna klape tyle kilometrów zeby zobaczyc cos takiego .Poniewaz ok 20 km od Radomia był inny lancer który tez mi sie podobał pomyslelismy ze skoro juz tu jestesmy to czemu go nie zobaczyc.Zadzwoniłem i umówiłem sie ze jak bede na miejscu to zadzwonie.Gdy dotarlismy na miejsce okazało sie ze własciciel ma wyłaczony telefon.Ale to nam wcale nie przeszkodziło zeby go znalesc Przetrzepalismy wioske pytajac ludzi i niczym mysliwi natrafilismy na trop! Zanim włsciciel sie zorientował ze jestesmy my juz ogladalismy ładnego białego lancerka. Tak własnie troche przypadek troche nasz upór sprawił ze ja i mój miskiem jestesmy teraz razem.
Pawela i Rafq bardzo dokładnie sprawdzili autko (zrobili to naprawde profesjonalnie).
Widac bylo ze autko nie jest przygotowane na sprzedaz a jego stan był bdb.
Auto było zadbane gdyz pomimo tylu lat (rocznik 1993) nie było rdzy nawet na nadkolach.Lakier oryginalny.Znalezlismy 2 miejsca bite: Przód w rogu po stronie kierowcy ale dobrze zrobione i wyglada to ze nie było to powazne(bite i robione w niemczech wg własciciela)oraz tylni róg od strony pasażera tez nic powaznego wlasciciel uderzył przy cofaniu jak nie miał go jeszcze wyczutego.Dalej w środku sportowa kierownica skrócony drążek zmiany biegów niezłe audio.Pare małych dziurek na tapicerce i troche zadrapane klamki w srodku.
Elektryczne i podgrzewane lusterka elektryczne szyby (jedna szyba z tyłu od strony pasazera nie działa jeszcze nie wiem czy to silnik czy linka ale raczej to pierwsze) el. szyberdach.Przebieg 187 000km niewiem czy prawdziwy ale po stanie auta moza w to uwierzyc (chciałbym zeby na jakis zlocie mi to któs ocenił czy to mozliwe)
Sprzegło oraz skrzynia oki silnik bdb.Pawela mówi ze trzeba wyregulowac jedynie zawory czy cylindry chyba.Przydałoby sie tez przeczyscic kopółke albo wymienic swiece ale to nic pilnego.Komora silnika: silnik nie myty wycieków nie widac skorodowana pokrywa kolektora (juz jej nie ma) w rogu bitym na małej powierzchni leciutko rudo ale to świerzyzna bez pecherzy itp. Zakonserwuje to choc nie ma takiej potrzeby.Po ostrych negocjacjach jazda próbna i przegląd.Wszystko OK poztym ze trzeba wyminic za jakis czas łączniki stabilizatorów z przodu,miska lekko sie poci oraz tłumik końcowy(sportowy) jest dziurawy.Pozatym opony z tyłu do wymiany plus ustawienie geometrii itp.Całe podwozie progi bez zadnej rdzy tłumik srodkowy (oryginalny) ma jeszcze orginalna farbe.
Hamulce ok. CDN

Post

Data: 2008-12-09, 16:06

Witam jestem tu nowy i prosze o wyrozumiałosc:)mianowice mam takie pytanie dotyczace wymiany oryginalnego tlumika na sportowy w mojej Ibize 1,4 1998..czy wie ktos jaki jest rozmiar oryginalnej rury(50mm czy 60mm??...)i co musze jeszcze dokupic zeby zamontowac tlumik??z gory dziekuje za informacje............a tak konkretnie to taki tlumik "tłumik końcowy WMR 1C 1X 90
z pojedyńczą końcówką fi 90 mm
firmy WM Sport " co musze dokupic abo zamontowac??:)

Post

Data: 2009-01-18, 18:29

Witam mam do sprzedania tłumik sportowy marki remus dedykowany do seata niestety nie wiem do jakiego seata

Prosze o pomoc w identyfikacji modelu do jakiego został stworzony ten tłumik

Stan oceniam jako BDB w skali 0-6 oceniam na 5

GG:8052452

Cena 250zł

PZDR 4 All

Post

Data: Czw Kwi 27, 2006 7:01 pm

Jaką część przedstawia zdjecie ( część w kółku ) Czy moge ja zdemontowac wydaje mi sie niepotrzebna . Gdy miałem seryjny tłumik do strzałki szedł gumowy przewód od tłumika .Ale teraz mam sportowy czy moge to zdemontować http://img184.imageshack.us/my.php?image=obraz0126xp.jpg

Post

Data: Nie Maj 07, 2006 7:11 pm

Witam gdy jade z predkością powyżej 65 km/h to słyszę straszne brzęczenie w okolicach cylindra i boję się, że ponownie zatrze mi się skuter. Dodam, że mam sportowy tłumik. Co to może być i jak zrobić by to zlikwidować ?

Post

Data: 2008-11-27, 22:48

Mam pytanko :) Czy te tłumiki z wyjmowanym SILENCEREM są dobre...? I czy sa bardzo głosnie bez wyjmowania wkładki :) BO mam zwykły tłumik sportowy i jest bardzo głosny podczas jazdy a szukam czegos cichszego ale zeby mialo pomruk sportowy...:)

Tłumik z silenserem to : http://moto.allegro.pl/it...konc_fi100.html

Post

Data: 2007-12-12, 20:31

to uwazacie ze nie warto zakładac takiego tłumika do etki?? bo chce zmienic bo poprzedni własciciel przebił tłumik ktory mam w etce prętem hehe i teraz głosno chodzi:) i chce go zmienic albo na sportowy ktory jest na allegro albo pokombinowac cos z tłumikiem od scigacza od jakiejs 500:)

Post

Data: 15-07-2008, 17:27

CytatCytat:

Na przykład ja na badanie techniczne zmieniam tłumik w moim motocyklu (sportowy - tak głośny, że nie ma szans żeby przeszedł badań), a po przejściu badań zakładam go z powrotem


To już co innego

Post

Data: 15-07-2008, 10:14

CytatCytat:

No chyba, że naprawdę ktoś zmienia lampy na EU podczas przeglądu i wraca do amerykańskich tylko po co??


Bo na przykład fajniej wg. niego wyglądają.
Na przykład ja na badanie techniczne zmieniam tłumik w moim motocyklu (sportowy - tak głośny, że nie ma szans żeby przeszedł badań), a po przejściu badań zakładam go z powrotem

Post

Data: 27-10-2008, 13:22

czy ktoś z kolegów ma opis lub zdjęcia jak wygląda tłumik końcowy wewnątrz ,mam dostęp
do stali ko i mógłbym sprobować go sobie zrobić
I druga sprawa o uniwersalny tłumik sportowy w wielu postach opisujecie jak go zamontować
i są też zdjęcia ale tylko od strony zderzaka a może ma ktoś zdjęcie od dołu zrobione
a kanału

Post

Data: 23 Kwi 2009 | 16:25

Witam, nie mogę znaleźć żadnej opinii na temat tego tłumika a sprzedawca twierdzi ze dość dużo osób z forum go ma
http://moto.allegro.pl/item613908672_crx_civic_colt_323f_duo_duplex_laguna_golf.html
jeżeli ktoś chce się podzielić opinią to proszę o odp. mile widziane jakieś nagranie Audio lub video jak tłumik brzmi

Post

Data: 2009-02-14, 21:37

Tłumik sportowy dedykowany do Matiza to kiepski pomysł ja kupiłem w zeszłym roku i po założeniu plułem sobie w brodę bo straciłem cztery stówy a i tak nie było różnicy w brzmieniu wydechu . W końcu wyciepałem puszkę zostawiłem rurkę końcową wraz z zaspawaną końcówką ozdobną wyciąłem przelot i w miejsce tych elementów wstawiłem po prostej kąsek rurki

Post

Data: Pią 01 Maj, 2009

elo mam honda bali 50 cm po tunie:modół sportowy malossi tłumik tecnigas tek , membran kit stage6 rolki 4,5 chłodzenie naraku i wszystko ine orginalne no i wario odblokowane i leci 60 km/h i słaba przyspiecha:(:( co musze zrobic??

Post

Data: 2007-03-13, 09:13

CytatCytat:

http://moto.allegro.pl/item173452095_mz_etz_251_91_rok_bcm.html Fajny tłumik


"Panie to sportowy lepsza moc i osiagi, krotszy wydech, poprawilem wytwornie"

Post

Data: 01-03-2009 :: 16:58

CytatCytat:

http://www.allegro.pl/item569434240_tlumik_sportowy_tuning_skoda_fabia_konc_fi_7_5_cm.html
oryginalny tłumik sportowy fabia


nie lepiej cos ULTERA ?

michal praktycznie chodzi jak seria

Post

Data: Sro Kwi 15, 2009 21:11

Dzięki za odpowiedzi. Tak jak napisałam chcę tłumik do 120 zł, ale skoro te WM nie są zbyt dobre to kupię zwykły, nie sportowy. Muszę zmienić, to myślałam, że może jak już trzeba to na jakiś sportowy, ale badziewia nie chcę kupować

Post

Data: Sob Mar 21, 2009 2:30 pm

Mnie osobiście się bardzo podoba:) felgi bardzo ładnie komponują się z białym lakierem, fajny tłumik końcowy nadaje sportowy charakter:) co do lotki to w sumie tak średnio mi pasuje, ale ważne aby Tobie się podobało:) co do zabudowy audio i planach na przyszłość to rewelka:)

Post

Data: Sob Mar 28, 2009 6:24 pm

Tłumik końcowy powoli zaczyna sie dziurawić, póki co jest fajny lekko sportowy dźwięk no ale pewnego dnia stwierdze że trzeba go wymienić. Chciałbym założyć coś co da mi miły ale nie nachalnie głośny i wieśniacki bass, a przy okazji będzie się dobrze prezentowało

Macie jakieś swoje dobrane typy ? Fajnie gdyby końcówka wydechu była eliptyczna, jak np w RSkach Audi, czyli idealna elipsa

Post

Data: 2009-04-17, 12:41

Ja mam dokładnie taki sam u siebie i jestem zadowolony. Musisz pamiętać że sam tłumik środkowy nic nie da, trzeba wymienic katalizator na strumienice albo poprostu pozbyć się kata no i końcowy też musi być przelotowy żeby coś dały te modyfikacje. Oczewiście do pełni szczęścia przydałby się jeszcze kolektor sportowy ale to juz dość duży wydatek. Ja polecam ten tłumik.
Pozdro

Post

Data: Sob Wrz 10, 2005 6:59 pm

Witam
Osobiście zastanowiłbym się nad czymś innym. Revolver ma wyglądać a osiągi to drugorzędna sprawa. Tłumik nie wzbudził na mnie wielkiego entuzjazmu, z daleka wygląda jak standardowy, dziwię całkiem spoko, a osiągi marne . Napisz nam jakie pieniądze masz na sportowy komin, a wtedy postaramy ci bardziej pomóc

Post

Data: 08-06-2007 :: 18:20

witaj kolego!!!ja w mojej favie ma sportowy tłumik "speeder" zamiast tłumika srodkowego mam strumienice a katalizator wycielem w cholere i powiem szczerze ze szybko wchodzi na obroty i jest samochod zrywniejszy!! jestrem zadowolony kosztowalo mnie to 400 zl ale jestem zadowolony polecam pozdro moti z zor:)

Post

Data: Pią 12 Gru, 2008

Jaki olej przekładniowy do tzr (am6)?

A tak apropo nie chce ktos sprzedac uzywany ale nie porysowany i dobry technicznie tłumik sportowy?

Post

Data: 2007-10-14, 19:26

Kupie pilnie tłumik sportowy do Piaggio ... nr. tel. : 609601447; nr gg 9451985

Post

Data: 2007-11-04, 23:50

Plusy:
Fajne zegary i kierownica
Ładnie wyprofilowane siedzenie
Tłumik sportowy
Siatka na wlotach powierza

Post

Data: 2007-11-13, 20:55

Jak chcesz tłumik sportowy to kumpel ma do piaggio liberty. leovinci

Post

Data: Wto 07 Kwi, 2009

Witam potrzebuję kupić następujące części:
- cylinder od aprili rs80 lub polini80 używany do szlifu
- kruciec 21/19 (wygięty)
- końcówkę wydechu tłumik
- moduł sportowy

Post

Data: Nie Sty 25, 2009 1:31 pm

tłumik nie musi być jakiś sportowy, basowy czy niewiadomo co jeszcze.
Ma po prostu ładnie, rasowo wyglądać

Post

Data: Sob 09 Maj, 2009

Zamiana na tłumik sportowy? Czy jakąś serie?

Post

Data: 2007-06-12, 22:10

Jeżeli tłumik sportowy jest do wszystkiego to znaczy ze jest do niczego to moje zdanie
bugietz251, jak cos to ja pomogłem

Post

Data: 2007-04-03, 11:04

Ja mam tłumik sportowy Ultera dedykowany do Tigi i polecam ,z dwiema końcówkami ,odgłos miły dla ucha,usłyszą Cię ,ale niekoniecznie w całej wsi,więc w sam raz :]

Post

Data: 2007-10-10, 09:48

Poradnik gościa z k(l)asą cz. 2
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem naszym artykułem,oraz licznymi
prośbami o dalsze porady w zakresie tjuningu,nasza redakcja bedzie
kontynuować cykl porad,dzięki którym mozna niewielkim wkładem osiagnąć dobry
efekt.
Po pierwszych fachowych przeróbkach,pora na dalsze udoskonalenia,bo jak
wiadomo,apetyt rośnie w miare jedzenia,a więc będa nam potrzebne: szlifierka
kątowa mała,tabliczka czekolady,puszka po groszku konserwowym,wiertarka i
wiertło 12.
Pracę zaczynamy od wprowadzenia pojazdu na kanał,gdyż potrzeba nam będzie
popracowac nad układem wydechowym.
Jak powszechnie wiadomo,"cienkie mietki" kupują drogie markowe układy
wydechowe,które miło porykują,ale tez kosztują wiele,my osiągniemy efekt
podobny,a nawet lepszy pod pewnymi względami,ale koszta nakładu będą
znikome.
Po wjechaniu na kanał tyłem pojazdu,lokalizujemy tłumik końcowy,oraz rurę
przychodzącą do niego,teraz bierzemy szlifirkę kątową i delikatnie nacinamy
rurę przed końcowym tłumikiem,ale nie przecinamy.
Po wykonaniu operacji prawidłowo,możemy się cieszyć sportowym dzwiękiem
naszego układu wydechowego,który to pozostał niemal bez zmian,a zwraca na
siebie uwagę,dzięki czemu nie trzeba już używać klaksonu w celu zwrócenia na
siebie uwagi przydrożnych "lachonów".
Nasze rozwiazanie ma jeszcze jedną zaletę,czego nie zapewnia zastosowanie
drogich układów wydechowych,dzięki temu że część spalin koloru
szaroniebieskiego zostaje pod samochodem,to po załączeniu neonów
podwoziowych,zyskujemu naprawde ciekawe efekty wizulane,czego nie
powstydziłby się żaden drogi samochód.
Na tym jeszcze nie koniec,gdyz fabryczna końcówka tłumika,nie wygląda zbyt
ciekawie,więc pora na zastosowanie sreberka z czekolady,w celu wykonania
odpowiedniej ozdobnej końcówki układu wydechowego.
Dzięki zastosowaniu odpowiedniego materiału specjalnych stopów aluminium na
sreberku z czekolady,spaliny mają możliwośc szybszego wydostania się na
zewnątrz,a co za tym idzie silnik szybciej pozbywa się uciążliwych dla niego
spalin,a wiec zyskujemy na przyroście mocy,oraz zmniejszamy spalanie naszego
pojazdu.
Zajeliśmy się układem wydechowym,więc teraz pora na układ dolotowy.
W tym celu wykorzystamy puszkę po groszku konerwowym,oraz papierek z
czekolady,z której to wcześniej wykorzystaliśmy sreberko.
Demontujemy mniej lub bardziej delikatnie oryginalną obudowę filtra
powietrza,i montujemy w jej miejsce puszkę po groszku konserwowym.
Po poprawnym zamocowaniu całości,pora na element filtrujący,tu bardzo ważne
jest,aby wykonac precyzyjnie daną część,gdyż wszelkie nieprawidłowe
zawirowania powietrza w układzie dolotowym,mogą zniekształcać dzwięki w
układzie wydechowym.
Papierek z czekolady zwijamy w tzw wachlarzyk i owijamy nim dookoła puszkę
po groszku,mocując na końcach kawałkami rozpuszczonej czekolady.
Mamy gotowy sportowy filtr powietrza,który kosztuje wiele pieniedzy w
sklepie,a różnicy nie widać.
Zabieramy się za wnętrze pojazdu,tu z pomoca przyjdzie nam znowu szlifierka
kątowa,gdyż musimy skrócić drążek zmiany biegów do odpowiedniej
długości,czyli na długość naszej dłoni,gdyż więcej nam nie potrzeba.
Całości bedą dopełniać sportowe pedały,jednak nie zastosujemy tandetnych
materiałów jakie spotyka się w sklepach,ale zastosujemy profesjonalną
przeróbkę oryginalnych.
Najpierw musimy zdjać gumki z pedału hamulca oraz sprzegła,następnie
nawiercamy wiertłem otwory w pedałach,powinno wystarczyć po 9 na
sztukę,jednak w zależności od gustu,można tę ilość interpretować dowolnie.
Kolejną rzeczą będzie przerobienie oryginalnego mechanizmu wycieraczek,gdyż
producent zakpił sobie,i oszpecił pojazd 2 wycieraczkami szyby
przedniej,podczas gdy jak wiadomo,jeździmy tylko z jednej strony pojazdu,a
więc 1 w zupełności wystarczy,ale należy ją ustawić centralnie pionowo,gdyż
takie rozwiązanie pozwoli na szybkie wyczyszczenie szyby z
zanieczyszczeń,bez względu na to z której strony wycieraczki ono nastapi.

Mamy nadzieję ze nasze porady będą wam pomocne.

Post

Data: 2009-03-16, 19:09

tak jak w temacie. Stan bardzo dobry ... srednica koncówki 100` okragła. oczywiscie dedykowany do lanosa ...

cena do uzgodnienia

Post

Data: Sro 29 Kwi, 2009

1. mialem to samo i mialem cos ze ssaniem:)
2. Sprawdz na Tłumiku, Wariatorze,króciec..
3. Wariator, tłumik sportowy , cylek 70

Post

Data: Wto 28 Kwi, 2009

tak ja w temacie
gg - 249262
Najbardziej interesuje mnie yasuni .

Post

Data: 2009-04-17, 14:48

Witam!
Kupie Tłumik koncowy do Lanosa lekko mruczący, by nie był zbyt głosny

Post

Data: 2008-05-03, 12:58

witam chciałem sie zapytać czy sportowy wydech w mz pogarasza jej osiągi ???? czy polepsza

Post

Data: 06-05-2009, 10:20

Witam, jestem od niedawna szczesliwym posiadaczem wspanialej maszyny. Jak to sie w swiecie dzieje na wszystko kiedys przychodzi koniec u mnie sie wlasnie skonczyl uklad wydechowy :/ Zdaje sobie sprawe, ze nie maly problem mam do rozwiazania. To co chcialbym zrobic pewnie wielu z was juz probowalo, a mianowicie podrasowanie auta przez sportowy wydech. Moze opisze co i jak. Ruda zawitala na pierwszej plecionce (laczu elastycznym), katalizator jeszcze chyba zyje (przebieg auta 142tys.km), nastepnie skorodowana jest rura do srodkowego tlumika ma jedna dziure sam tlumik tez zaraz beknie. Dalej rura do koncowego tlumika ma dwie dziurym wiecej nie pamietam. Wydaje to wszystko dziwne odglosy i wydajemi sie ze auto troche oslablo. Co chce z tym zrobic... opcji jest wiele i sam nie wiem ktora najwlasciwsza. Srodkowy tlumik Bosal w Intercars to 330zl a koncowy 400zl. Wychodzi 730zl + robota i do tego jeszcz placionka o katalizatorze nie wspomne. Sporo nad tym myslalem co z tym zrobic i z racji ze jestem mlody nie mam jeszcze dzieci i sie narazie nie zapowiada a jezdze sam lub we dwoje postanowilem czemu by nie sportowy wydech (oczywiscie takie od ktorego przy 120-130 w trasie uszy nie zwiedna, czyli cos kompromisowego). Moje zalozenia sa takie, jesli sportowy to z poprawa parametrow silnika. Aha katalizator sportowy (metalowy o mniejszych oporach przeplywu spalin) to koszt 250-490zl (lindo-gobex, jmj, magnaflow) Nad tym mysle, do dziela:

1. Pierwsza opcja zaklada taki oto wariant. Wyciac i wspawac nowa plecionke odpowiadajaca starej, wyrzucic katalizator w jego miejsce rure o tej samej srednicy, wyrzucic tlumik srodkowy, rura w to miejsce. I na koniec jakis tlumik moze stanadardowy Bosal poprzecznie albo cos malego wzdluznie. Taki wydech ma pewnei male opory ale i tez mniejsze echo zwrotne.

2. Druga opcja od pierwszej rozni sie tym, ze w miejsce srodkowej rury dalbym plecionke dla uspokojenia fali cisnienia. Najwiekszy problem w tym miejscu to rura srodkowa ma niestety powyginane ksztalty i tu moje pytanie czy nie pasowalaby rura srodkowa od CAO 1.6 ta bez tlumika ?

3.Trzecia opcja zaklada, plecionke + sport katalizator + tylko tlumik koncowy (wzdluzny lub poprzeczny)

4. To samo co opcja nr 3 ale srodkowa rura z plecionka

5. Plecionka + w miejsce kata puszka ze strumienica w obudowie katalizatora + koncowy tlumik wzdluzny/poprzeczny.

6. To samo co 5 ale z plecionka na srodkowej rurze.

7. Ekstremalna ale nie wiem czy wyjdzie przeprowadzic rury z jak najmniejsza iloscia zagiec czyli wszystko wzdluz auta (tutaj musze wjechac na kanal isam zobaczyc czy da wogole rade cos takiego).

Tyle odemnie co wymyslilem kolega mi sugeruje wyrzucenie kata (ponoc wart jest 4-5 koni) wstawienie symulatora sondy lambda i jesli nie bedzi mieszanka AFR po zmierzeniu i temp spalin beda ok to zostawic.

"Udoskonalony tłumik wybierz z katalogu renomowanej firmy. Podany parametr impedancji porównaj z twoim (zwykle wartość impedancji i hałasu dla klasycznego tłumika danego samochodu jest wyeksponowana obok zamiennika aby zobrazować skuteczność nowego tłumika). Nie przesadzaj z obniżaniem impedancji - 10 % wystarczy. Nigdy nie zmieniaj impedancji tak, by różnica pomiędzy dwoma kolejnymi tłumikami wzrosła o 20% - pojawią się zdudnienia i echa. Najlepiej obniż impedancję jednolicie na wszystkich tłumikach. Pamiętaj o współczynniku hałasu. Porównaj współczynnik hałasu - w decybelach. Wybierz tak, aby nowy tłumik być co najwyżej 2dB głośniejszy od starego - to ma być auto, a nie traktor." To jest czesc tekstu o ukladzie wydechowym ze strony.
http://felicia.autokacik....=tunt&kat5=tunt

Ja wstepnie jestem za opcja nr 2 lub 3. na forum czytalem jak ktos opisal co sie dziej po wyrzuceniu katalizatora i srodkowego tlumika, ze ponoc odczuwalniej lepiej jezdzi auto. Do tego wszystkiego jestem troche ograniczony czasowo lekko mi sie spierszy no i nie chcialbym niczego spieprzyc, naprawde polubilelem CJotke. I tutaj moja prosba co do szanownego grona, wesprzyjcie prosze moje dzialanie za kazda sugestie bede wdzieczny.

Widze, ze jestem sam na polu walki a samemu trudniej. No dobra moze dam sportowy katalizator pozbawie sie srodkowego tlumika na koniec dam dedykowanego bosal-a. Pozniej bede mogl jeszcze plecionke wstawic w srodek jak cos bedzie nie tak dla uspokojenia fali spalin... hmm

Post

Data: 2008-08-19, 20:02

Ten tłumik to "sportowy" oryginalny ? Jeśli tak to zmień go

Post

Data: Pią 24 Kwi, 2009

Ja w swoim Keeway Fact jak go odblokowywałem to po prostu tą rurke od katalizatora odłączyłem i zmieniłem tłumik na sportowy ;) najlepiej kupić cały wydech sportowy

Post

Data: 2008-11-24, 19:07

Pierwsza paczka

Kierunki i Tłumik "Sportowy"

Post

Data: 2008-05-10, 09:42

Obciera?? A jaki masz tłumik - sportowy z dyfuzorem?

Post

Data: Pią 24 Kwi, 2009

ja w swoim skucie też włożyłem tłumik sportowy i pochodził mi 3 dni, jade, jade nagle zgasł i juz nie chce odpalić... chyba pierścienie poszły albo cylek cały

Post

Data: 2008-04-26, 07:49

Brak kierunków (fabrycznie ?) , ma ten niby tłumik sportowy . Sam nie wiem Cena (jak na ten czas ) nie jest wysoka . Niech się inni wypowiedzą .

Post

Data: 2008-02-24, 18:15

Co możecie powiedzieć nt. takiego tłumika do T22:

http://www.moto.allegro.p...avensis_98.html

Opłaca się ? Ktoś ma wogóle tłumik "sportowy" w avensisie ?

Post

Data: Sob 27 Gru 2008, 15:38

Witam !

Jaki masz zamontowany tłumik ? ; bo jeżeli sportowy to on ma to do siebie , że przy większych predkościach hałasuje.

pozdrow.

Post

Data: 01-03-2009 :: 14:14

http://www.allegro.pl/item569434240_tlumik_sportowy_tuning_skoda_fabia_konc_fi_7_5_cm.html
oryginalny tłumik sportowy fabia

Post

Data: 21-03-2009 :: 22:12

Bardzo ładna skodzia. Zadbany lakierek ładnie ładnie. Końcówka na tłumik czy sportowy jest ten tłumik? Szkoda że brak rozpórki. Czekamy na alu

Post

Data: Czw 08 Sty 2009, 21:45

Mam do sprzedania tłumik sportowy do Stilo jtd
Szczegóły: http://www.allegro.pl/item525481044_sportowy_tlumik_el_tec_z_kwasowki_do_stilo_3d.html

Post

Data: 05 Lut 2009 | 9:47

To jest sportowy tłumik czy zwykły - jeśli zwykły to dedykowany czy wybierany tak na oko ?

Post

Data: Wto 30 Wrz, 2008 14:03

Właśnie od nich wróciłem. Miła i fachowa obsługa, robota bez umawiania sie telefonicznego. Zakupiłem u nich tłumik sportowy ulter. z montażem 310zł. Gorąco polecam !!